8051 prostredie

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:45:08 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Tomas Kouba <kouba@fzu.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 10. února 1999 16:33
Předmět: RE: 8051 prostredie

>Pred casem tady probehla diskuse na toto tema. Nevime o nicem jinem
>nez co je na hw serveru pod hlavickou lab51 a software pro lab51.

Existuje nekolik share/free IDE nebo Editoru s moznosti integrace externich
prekladacu, nemam tu momentalne adresy, ale nemel by byt problem to najit:
NICSHELL, BOXER, PFE, WEDIT51. Pro zacatek by to melo stacit, ale ke vsem
mam nejake vyhrady. Pouzitelny je i OPEN od ComApu, nevim ale zda je
dostupny i bez emulatoru.
Pro mensi projekty je asi nejlepsi demoverze mikroVision od www.keil.com a
plna verze zatim podle me nema konkurenci.

>Pracuje to pod DOSem, ale umi to dlouhe nazvy Windows 95. Pokousime
>se dat dohromady par lidi na vyvoj prave tohoto. Pokud neumite
>programovat, ale chcete se zapojit, staci i treba jako tester nebo
>napsat kratky manualek, povidani o zkusenostech a podobne. Spolecne s
>tim by se mi libila volna knihovna pouzivanych funkci, treba I2C,
>displej a tak.

Neco bych i mel:  i2c, LCD, ..... kam s tim?

Kosta