AMARO

Kaspar@ceb.cz Kaspar
Středa Březen 17 11:45:08 CET 2004

ad 1. Zverejneni zdrojaku je asi na autorech, ale prece jen by si meli
uvedomit,
        ze po urcite dobe je konstrukce obchodne mrtva, ale muze inspirovat.

ad 2. To by se asi opravdu hure provadelo. Jak totiz zabranit nedovolenemu
zverejneni, resp. zaslani postou ...

ad 3, 4. Rozhodne souhlasim. Slo by to i primo pres AR ? Jak v tom mohu
pomoci ?

ad Fotografie: Dekuji za vysvetleni. Skoda, ze drobna poznamka nebyla v
textu. Myslel jsem si, ze TDA je ekvivalent
                     a zbytecne hledal popis.

		Pavel Kaspar