[HW] Citac s PIC nebo ATMEL

Michal Vanka vanka
Středa Březen 17 11:45:07 CET 2004

> http://www.qsl.net/ok2pid/citac/citac.html
>
> Divam se, ze jsem vyvolal docela zajimavou debatu. Ac sam s 51ckou pomerne
> hodne
> delam, tak mi nestalo za to ten citac delat jinak nez ze stavebnice od
> autora (tj. min.
> vyrobit plosnak, napsat SW,...)
> Takze trochu komerce, stavel jsem verzi s LED displejem, je podobna
> konstrukcne s odkazem
> na nahore (nebudu polemizovat co bylo drive), cenu stavebnice za 999,-
> povazuju za primerenou.

Ja jsem si taky postavil citac od Zajice (potreboval jsem rychle "citat"
a ne vyvijet neco, co uz nekdo udelal). Cenu 999 povazuji rovnez za
primerenou. Kdybych ovsem v te dobe
znal odkaz na citac od OK2PID, Zajicovu konstrukci bych si nekoupil,
protoze mi na ni vadi nasledujici:

1. Pouze sestimistny displej
2. Neexistence BNC konektoru na plosnaku (konektor je spojen s deskou kablikem)
3. Nutnost pouziti 3 polohoveho prepinace (dalsi draty navic)
4. Nelze propojit s PC

OK2PID pouzil pro prepinani vstupu rele a BNC konektory ma na desce. Velice hezke.
Samozrejme nelze prehlednout dalsi aspekt, kterym je cena (odhaduji tak 300 az 400 kc).
A k tomu vsemu zdrojak. Nadhera. Potrebuji neco zmenit, tak to jednoduse zmenim...

Jak jsem jiz rekl, Zajicuv citac pouziva k prepinani vstupu 3 polohovy prepinac.
Proc nebyl pouzit dvojty prepinac s neutralni stredovou polohou (kdyz je
packa uprostred, je vse rozpojeno), nevim. Zrovna se mi tady jeden vali prede mnou.
K tomu abych ho mohl pouzit bych ovsem musel udelat velice mirnou upravu softwaru.
Jak to muzu provest, kdyz nemam zdrojak? (A jsme u sousedniho threadu AMARO)

Michal.