[HW] AMARO a ine vid text

Tomas 'Edison' Dresler DRESLET
Středa Březen 17 11:45:07 CET 2004

Zkuste www.ti.com, najdete si cipy ro zpracovani zvuku. TI to dela.

> 3, Stretli ste sa niekde s dig. NF osciloskopom cez zvukovu kartu na PC ?
> (Nie nahrat wave a potom prezerat, ale osciloskop).

Pokud jde jen o zobrazeni toho, co zrovna jde do SB, to jsem kdysi
delal. Ale urcite to nemelo kvalitu osciloskopu :-)

P.S. A zalamujte si XAKRU radky, za prve neni mozne precist vetu az
do konce, a za druhe, otravuje me kvuli kazdemu mailu, ktery nema
zalamane radky, to exportovat do souboru a cist zvlast! Nebo (nedej
Boze - ci Bille, jak tu nekdo predtim uvedl - spoustet MS Outlook)!!!

      S pozdravem

         Tomas "Edison" Dresler

E-mail: edison@hw.cz
nebo:   dreslet@feld.cvut.cz