[HW] AVR Pending interrupt

Vladimír Zavadil xzavadiv
Středa Březen 17 11:45:07 CET 2004

Jde o to, ze procesor se rozhoduje zda ma vykonat preruseni prave podle vlajky.
Proto preruseni bude vykonano paklize nechate nastavenu vlajku preruseni a budou

nastaveny dalsi nalezitosti toho preruseni (I ..). Procesor maze vlajku po
vykonani preruseni to jest
pri instrukci RETI vlastni rutiny.Toto vse si lze celkem dobre odzkouset v
simulatoru AVR studio,
kde si date zobrazeni pameti( I/O prostor) a na adrese $3A si menite vlajky
preruseni a sledujete co to dela. Me osobne se prave u tohoto preruseni stalo,
ze jsem nastavil parametry pro INT0, povolil preruseni a on hned skocil do
prerusovaci rutiny, nebot obsluhoval stary pozadavek a tato hloupost me
stala celkem dost casu, nez jsem na to prisel.

Bye     Vladimir Zavadil