[Ethernet]

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:45:07 CET 2004

>takze UDP protokol. Ale stejne tam budes muset dodelat jeste minimalne cast
ICMP
>a pokud to budes chtit univerzalni, tak DHCP a to vsechno je uz hromada
pameti a
>psat to v asembleru je IMHO silenost. Ale rad se k tomu projektu pridam
>(alespon co budu stihat), protoze bych to stejne v nejblizsi dobe delal.

Priznam se bez muceni, protokoly a jejich moznosti budu muset nastudovat.
Pokud mi to domazes zbezne priblizit
budu velmi rad. A hlavne, proc by neslo vyse popsane pod TCP/IP.?????? To
neni rejpani, opravdu to nevim.
Osobne jsem zatim delal uplne jine aplikace, a tohle je pro me pole neorane.
Existuje nejaka literatura (radeji v cestine,
i kdyz A zvladam, preci by to bylo prijemnejsi ).

Kosta
kosta@iol.cz
0603 / 33 87 47
0602 / 20 31 75