[HW] Ethernet

Lubomir Racko LRacko
Středa Březen 17 11:45:06 CET 2004

** Confidential **
** Reply Requested When Convenient **

Ahoj,
  akurat som rozobral zopar LAN adapterov k printerportu k notebookom. Su starsieho
 data, roznych vyrobcov, ale vacsina z nich ma cip RTL8002. Skutocne je pripojeny
cez 8 data vodicov a 6 riad. vodicov k printer portu. (priamo, bez inych pridavnych
obvodov), takze ak by sa pouzil, bolo by mozne s nim komunikovat este jednoduchsie,
 navyse by bola moznost ladit soft cez printer port PC ... a potom to portovat na
 jednocip :-) . Zial, nenasiel som o nom DataSheeet , iba akesi drivery, ... No co, je uz starsieho data...                                                        Lubo Racko.