[HW]Ethernet

Lubomir Racko LRacko
Středa Březen 17 11:45:05 CET 2004

** Confidential **
** Reply Requested When Convenient **

Pre "Kostu" :
Ne2000 mozeme brat,
  Myslis ze tym ze je "kompatibilna", pojde ten Tvoj soft na jednocipe
so vsetkymy "ne2000" kompatibilnymi ?
  Dokonca po zvazeni + a - nie je to ani zle cez ISU, nech sa o HW stara vyrobca,
stale som rad volil  hotove moduly (ich poskladanie z tych istych suciastok je
neefektivne (hlavne casovo)) ... Navyse sa zvladnutim ISA otvara do buducna
perspektiva (modem, grafika,zvuk, a co ja viem co este, napriklad floppy :-) ) (Niekto do toho
napise DOS a PC vyhodime von oknom ....).
 Naspat k teme :
  Nemam zatial kartu s RTL8019, intenzivne ju uz zhanam, ale neake NE2000 by
som nasiel,su stare, maju ine cipy (skoro vsetky ine), ani jeden z nich som nenasiel
zdokumentovany, takze jedine ich programovat ako RTL8019, neviem ci sa mam do
 toho pustit (na rozdiel od Teba mi to asi bude trvat trochu dlhsie, nie jeden vecer :-) ).
  A ak najdes ten Linux driver (source) , tak mi prosim Ta posli odkaz nanho, asi Ti to
kazdy poslal sukromne, lebo v konfere sa nic neobjavilo.

                                                                         Lubo.