[HW] BUG na LAB51

Ondrej Puzman puzmano
Středa Březen 17 11:45:04 CET 2004

  Zdravim
Po delsich prutazich jsem konecne dostavel desku LAB51.
Vsechno bylo OK dokud sem se nepokusil rozchodit seriovy kanal.
Proste jsem zkousel poslat nejaky data a ono se nic nedelo. Pak
jsem zacal patrat po pricine a zjistil jsem ze obvod MAX232 mi cpe
na vyvody procesoru zaporne napeti !!!
Kdyz jsem si poradne prohledl schema tak jsem zjistil ze MAX232
je sice zapojen podle katalogu ale presne obracene. tzn. ze
vystupy a vstupy RS232 jdou do procesoru a ty co maji jit do
procesoru jdou na seriak.
Absolutne nechapu jak muze nekdo pustit do eteru konstrukci
kterou sam ani poradne nevyzkousel (protoze kdyby ji zkousel tak
by si takove chyby urcite vsiml).

                                                          Ondrej Puzman