POZOR na virus HAPPY99.exe !!! POZOR

Jan Kratochvíl joke
Støeda Bøezen 17 11:45:02 CET 2004

--
Pokud jste nekdy dostali (treba i ode mne) prazdny mail s subjectem stejnym
jako minuly, byl prazdny a obsahoval attachment Happy99.exe (cca 10k), a
jste stejni hlupaci jako ja a spustili jste ho, uspesne se vam podarilo
nainstalovat si do pocitace VIRUS W32/SKA. Pokud vim, tak nic moc nedela,
krome toho, ze za kazdym mailem ktery poslete, posle na stejnou adresu jeste
jednu zpravu se stejnym subj. obsahujici pouze tento virus jako prilohu.
Bohuzel s nim navic nektere mailery avic padaji. Z toho plyne pouceni -
nespoustej nezname exe fajly :-).
Doporucuju nejaky antivir (sam zadny nemam, takze nevim, ktery tento virus
zna).
Virus se mi podarilo odstranit i rucne:

POZOR - nedelejte to pokud si nejste jisti, ze v systemovem diru windows
(c:\windows\system nebo tak) existuje soubor wsock32.ska, jinak si smazete
dulezite dll ve windows.

restart do MS-DOSu
C:
CD \windows (nebo jiny dir kde mate windows)
CD system
DEL ska*.*
DEL wsock32.dll
REN wsock32.ska wsock32.dll