programator ATMEL-ov

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:45:02 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Gabriel Toth <gabriel.toth@maxmobil.at>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 25. února 1999 14:44
Předmět: programator ATMEL-ov

|Dlho som hladal, ale nic pre mna vyhovujuce som nenasiel.
|Nasiel som iba komplikovane zapojenia, alebo tie
jednoduchsie mali
|ovladaci software pre DOS a WIN, ale nie pre Linux. Neviem
asi
|kvoli casovaniu, ktore vzal na plecia ovladaci software,
nie
|je mozne pouzit Unix/Linux, ale toto iba tipujem.
|
|Takze som sa rozhodol jeden programator navrhnut a
postavit.
|Mam to na skusobnej doske, pozostava z:

Prave vychazi v AR 2/99 popis SW k programatoru Atmelu, umi
zatim vsechny dostupne
AT89xxx, AT90xxx, SEEPROM s rozhranim i2c a SPI. Postavene
je to na 89C52(55),
plus nejaka bizuterie. Komunikuje to po seriove lince,
veskere programovaci algoritmy
(paralelni, seriovy, ISP) jsou v procesoru. Vse se
programuje na jednom ZIFu. Popis HW
vyjde v AR 3/99 a cena bude hluboko pod tri tisice.

Pred dokoncenim je to same pro PIC + SEEPROM (i2c, SPI,
MicroWire).

Kosta
             Kosta
             P.O.Box 38