HW Lock

Medusa medusa
Středa Březen 17 11:45:01 CET 2004

Ahoj

-----Původní zpráva-----
Od: Tomas Kouba <kouba@fzu.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 26. února 1999 11:53
Předmět: RE: HW Lock

>Ne rozebiral. A vyplati se to stavet?

Stavet - nevyplati, ale kde ho sehnad moc jsem toho na inetu nenasel,
ale spise jsem spatne hledal - Help!!

>Ve vetsine klicu je nejen EEPROM (lakakolivROM), ale i sekvencni
>obvod, nekdy mikroprocesor.

>To je normalni i u profi klicu, vzdycky nova tiskarna ma lepsi
>komunikaci a hada se. Spousta lidi si kvuli tomu porizuje druhy.

Co se tyce hadani Klic a tiskarna, tak tam to neni programovy
problem ale signalovy, kdyz tiskarna napr hlasi chybu, tak ma ne nekterych
pinech nulu a pak se s klicem neda moc komunikovat.
Me jde o to, kde ho sehnad?. A teprve potom, kdyz nebude kde ho stavet...

>Nekde jsem videl firmu, ktera to vyrabi a ma k tomu plnou
>dokumentaci, aby si uzivatele-vyvojari mohli zkontrolovat jeho
>bezpecnost. Nebo si ho muzes pujcit na vyzkouseni.

A navic to neni tak upne pro me, ale pro kolegu, kterej vytvoril jakysi
hruzostrasny program...

>OFFTOPIC:
>
>HW klic jen ztezuje pozici LEGALNICH uzivatelu. Ti ostatni pak maji
>bud kopii klice nebo primo kreknutej program - vyhoda je, ze se
>nemusi pouzit druhy port, lze to bez tezkosti mit i na notebooku a
>pracovat doma a clovek klic nezapomene, kdyz te vykradou ukradnou
>vetsinou pocitac i s klicem - zkus ho dostat treba jen po druhy od
>.. (potreti ho uz vubec nedali, takze legalni uzivatele pouzivaji
>kradenou verzi a legalni instalacky maji v trezoru ktery prezil i to
>druhe vykradeni, ktere mymichodem prislo mesic po prvnim a tyden po
> [...]

No, za urcitych okolnosti to i odradi, a u softwaru, ktery bude mit jen par
instalaci bude stacit...

>Sorry, ze je to dlouhy. Ale HW klice proste nejsou resenim problemu.
>
>Arci
>
>--
>                   Ing. Tomas Kouba

S pozdravem
                            Medusa

PS: To clovek neco slibi, a pak nevi co stim....   :-))))