HW Lock

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:45:01 CET 2004

>Stavet - nevyplati, ale kde ho sehnad moc jsem toho na inetu nenasel,
>ale spise jsem spatne hledal - Help!!

Zastoupeni klicu HASP od Aladinu je na http://www.atlasltd.cz/
Zastoupeni SENTINELu je na http://www.askon.cz/

Obecne se za nejlepsi klic povazuje sentinel superpro, HASP_3 je
cracknutelnej, ale je to dost technicky narocny. Existuji na nej taky HW
emulatory. Nizsi vereze HASPu jsou smesny. Stejne jako Slabe verze Sentinelu
typu Rainbow apod. Takze je to spise o tom za kolik.
Velice dobere jsou klice FAST E.Y.E. , ale ty jsem u nas nevidel prodavat.

Jinak loni jsem u Atlasu projevil zajem o HASPy a prisla mi zdarma velka
bedna ve ktere je kopletni demo kit s klicem, hromadou prirucek, CDckem a
podlozkou pod mys. Za tu cenu je to solidni nabidka :-)

bye zdvorak