prevodnik SCSI - IDE

Bizub Martin Ing. BizuM
Středa Březen 17 11:42:03 CET 2004

Musim sa priklonit pripomienke podo mnou.Jednoduchsie a lacnejsie ako
investicia do prevodnika je kupit si novy SCSI radic.
Ja mam napriklad napalovacku SCSI a radic som kupil ADAPTEC 1505 za 2300,-
novy.Dokaze sice aba 10Mb/s teda ziaden ultrascsi ale mne to v pohode staci,
a myslim si ze aj na tvoj disk to bude stacit.
Porozmyslaj...