Mikrofonni vstup

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 11:42:00 CET 2004

On Sat, 4 Dec 1999 Serych@Panska.CZ wrote:

> Obavam se, ze samplovat na notebooku a chtit od toho neco jineho, nez
> plechovy zvuk je dost iluzorni. Za prve zvukovky v notebookach jsou samy o
> sobe vetsinou ty nejjednodussi, jake mohou byt (ostatne fakt, ze to ma jen
> mikrofonni vstup tomu jen nahrava). Za druhe je tam vse stesnano na sobe,
> takze se to vzajemne rusi. Me treba zvukovka na notebooku krasne "hraje"
> pohyby mysi i aktivity CD mechaniky. Jinak pozor na vec, mikrofonni vstupy
> zvukovek maji na sobe obvykle i napajeni mikrofonu (vetsinou 5V).

Myslim, ze takova odpoved mi moc nepomuze.
Nemyslim si, ze je a miste soudit, ze pri samplovani na notebooku musi byt
zvuk nutne plechovy, samozrejme ze zvukovka ma i line-in vstup, ale ne
vyvedeny ven.

Kdyz jsem zkousel samplovat z prehravaneho CD (CDROM v notebooku neumi
grabovat), byl vysledek dvelmi obre pouzitelny, cili ve zvukovce
zasadni problem nevidim.

Co se ruseni s pocitace tyce, u minuleho notebooku co jsem mel,
to skutecne vrcelo, ale u tohohle kupodivu ne, jinak bych se o podobnou
vec vubec nepokousel.

To napajeni mikrofonu jsem proveril, a skutecne tam je SS slozka -
na jednom kanalu cca 2 a na druhem cca 5 V.

	Pavel