Krokovy motor

Martin LOCKER locker
Středa Březen 17 11:42:00 CET 2004

> Zdravim,
> nedavno tu bezela diskuze o rizeni krokovych motoru.
>Psal jsem, ze stavim rizeni s LMD18245. Vcera
>jsem to dodelal a muzu rict, ze to beha uplne
>sqele a na prvni zapojeni, jsem uplne spokojen.
>Motor je od Microconu: 1,5N
>hodne penez, ale to, co umi, bych programovat
>asi nechtel. Takto postaveny ovladac ma napajeni
>do 55V, max. pro
>3A do faze (pry pri dobrem chlazeni ty drivery  vytlaci i 4A uplne bez
>problemu), pulzni regulace proudu,
>mikrokrokovani az 16 mikrokroku na celokrok(4bit
> [...]

S tim mohu vrele souhlasit, mam postaveneho neco
podobneho, ale s vlastnim rizenim s 89C2051,
nepotrebuji takove vymozenosti, protoze tam mam
stejne dalsi procesor ktery ridi soucinnost 4
motoru. Pouze bych mel pripominku k poctu
mikrokroku. LMD 18245 ma opravdu 4bit DAC, ale
proud, ktery je potreba do faze se musi menit
priblizne sinusovite (ne linearne), proto
maximalni pouzitelny pocet mikrokroku je 8 (s
prijatelnou chybou krokovani).

			S pozdravem

Martin Locker
e-mail: locker@vosrk.cz