Grundig

Plsek Martin xplsek01
Středa Březen 17 11:41:59 CET 2004

	Na zahranicnich VN trnsf. jsou dva trimry FOCUS a SCREEN.
Zkus zatocit tim SCREENem (stredni katodovy proud -> jas stinitka
obrazovky). Pokud jsi ovsem vymenil VN trafo za spravny typ.
Paklize vsechno funguje (spinany zdroj a horizontalni i vertikalni
rozklad) a pouze neni obraz, tak zacni merit na jednotlivych katodach
obrazovky (RGB) a postupuj zpet az k mistu, kde se obraz ztraci. Nezapomen
na antenu. Take muze byt vadna obrazovka.

		S pozdravem

				Martin Plsek