Re(2x): biely laser

ahorky@tero.cz ahorky
Středa Březen 17 11:41:59 CET 2004

>	Zadne efektove diskotekove zarizeni doma nemam, takze ciste
>teoreticky:
>	Bud je vevnitr vybojka a refrakcni optika (cocky a hranolky)
>a pak jsou efekty bile nebo je to LASER. Ale ten ma jen jendu vlnovou
>delku (skoro). Leda, ze by tam ty LASERy byly tri R ,G, B (ten jsem teda
>jeste nevidel) a zmenou intenzity jednotlivych trysek by dochazelo ke
>zmene barvy?!????? Ale myslim si, ze je uvnitr obycejna hologenka (treba i
>tri a pred kazdou filtr R, G a B, aby to bylo barevny).
>
>				Martin Plsek

Neni tomu tak. Takove lasery existuji. Jsou to Krypton-Argonove lasery.
Viz:

http://www.laserfx.com/LaserPhysics/Lphysics-wl.html

Ales Horky
ICQ: 39277056
Office:                            Privat:
TERO ROSICE, spol. s r.o.
Informatici firmy.
Nadrazni 8, 665 01 Rosice          Kastanova 1167, 665 01 Rosice
tel: 0502-411011 kl.106            tel: 0502-413040
fax: 0502-411077                   fax:
e-mail: ahorky@tero.cz             e-mail: djmave@post.cz