Opet lasery

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:41:58 CET 2004

At 10:25 6.12.1999 +0100, Vladimir Volak wrote:
>Co se tyka tech kilovoltu, delal jsem regulovany zdroj vn pro fotonasobic,
>je to ale pomerne mekky zdroj napeti.
>Zaklad je obycejny menic - stridac s trafem, ktere ma co nejvetsi pocet
>zavitu na sekundaru a potom jsem za to dal kaskadovy nasobic napeti. Pokud
>bys chtel, schema bych dal jeste dohromady, problem je jen v mekkosti
>zdroje, ja jsem to dotahoval zpetnou vazbou s velkou casovou konstantou, aby
>to nekmitalo a bylo to dobry.

Pokud bys neco nasel, byl bych rad. Mekkost by asi moc nevadila, proudy tam IMHO zadne zavratne nejsou.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan