biely laser

Andrej Jancura andrej.jancura
Středa Březen 17 11:41:58 CET 2004

Funguje to asi nejak tak, ako ste to popisal. Ten rezonator je tam na to,
aby sa vytvorila retazova reakcia a tych fotonov sa generovalo co najviac.
Okrem toho staci potom len jednoduchy zdroj, ktory bude vytvarat ionizacne
napatie. Inak vsetko zabezpeci vhodna zmes plynu alebo nejake tie prisady v
polovodicoch. Zrkadla na tri vlnove dlzky by pri dnesnej technologii nemali
byt problem vyrobit tiez. Ono to je pravdepodobne jedno s viacerymi reflex.
vrstvami s roznou hrubkou.
Vsetko je to velmi silne zavisle na technologii a pouzitych primesiach...

A.

----- Original Message -----
From: <Serych@Panska.CZ>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, December 07, 1999 11:41 AM
Subject: RE: biely laser

Nicmene ta reklama na bily laser na tech uvedenych strankach (v nektere z
reakci na puvodni prizpevek) je a je tam popsane, ze je to jeden laser
(nikoliv tri samostatne RGB). Jedine co me napada je, ze by se asi daly
vybrat tri vlnove delky (R, G a B) tak, aby urcita delka byla (ruznym ale)
celistvym nasobkem prave tech tri vlnovych delek. Kdyby se pak zrcadla
umistila prave v tehle vzdalenosti, fungovala by jako rezonator pro vsechny
tri delky. Kdyby se do ty trubky pak napustila vhodna smes plynu, jejichz
molekuly maji energeticke hladiny odpovidajici tem trem vlnovym delkam, muze
to podle meho nazoru svitit bile.
To jsou ovsem jen me myslenkove konstrukce. Ma nekdo nejakou povedomost o
tom, jak to skutecne funguje?

Pekny den

Jakub Serych