biely laser

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:41:58 CET 2004

A to ste na nej koukal svym okem, nebo mate nejakeho otroka, ktereho jste
donutil, aby se na nej koukl?
Mam ovsem dojem, ze jsem nekde cetl nejakou tabulku vlnovych delek laseru,
kterym se to pali, z cehoz by plynulo, ze to bile neni (taky mi pripadne, ze
neni zadny duvod, proc by se na paleni mel pouzivat slozitejsi a pritom, co
se parametru svetla tyka, mene kvalitni bily laser). Mozna se pri tom paleni
rozzhavi dobela to CDcko, nebo si tam trpajzlici sviti baterkou, aby nasli
stopu, do ktere maji palit :-))))

					Jakub Serych

-----Původní zpráva-----
Od: Vašek Petr [mailto:Petr.Vasek@pvt.cz]
Odesláno: 7. prosince 1999 13:17
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: RE: biely laser

	Taky bych k tomu neco mel, ve vypalovackach ten vykonovy laser, co
zapisuje sviti taky bile.
	Nezda se mi ze by to byla jen reakce barviva pri vypalovani, vypada
to ze to opravdu sviti bile.
	Dost me to prekvapilo, myslel jsem si ze je to infra laser. Taky by
me zajimalo jak to teda je.
	Ta palicka je Yamaha CDR400t - abych byl konkretni.

	Masinka