IrDA

Zdeněk Chmelař zch
Středa Březen 17 11:41:58 CET 2004

> HSDL 1001 jsem koupil v GM brno za nejakych 165,- kc (byl sice
> posledni, ale pry klidne dovezou).
> Zapojeni je s standardni z katalogovyho listu (muzu to nakreslit a
> poslat).
>
> Zkousel jsem to s notebookem, ale w98 napsali ze jiz nekdo IR
> pouziva. Ted zkusim neco v delphi a uvidime.
>
> Pokud nekdo na neco prijdete tak mi dejte prosim vedet.

Ja jsem zkousel k motherboardu, kde je vyvedeny konektor pro IrDA (4 piny),
připojit HSDL 1001. Protoze v dokumentaci k boardu nebyl popis jednotlivych
pinu, zkousel jsem podle napeti odhadnout, co je co. Navic pri aktivaci IrDA
v BIOSu bylo dokonce videt na na vysilacim fousu i pulsy po 3 sekundach, jak
hleda protejsek.
Nicmene HSDL zapojeny dle jeho datasheetu se mi nechytal ani proti
notebooku, ani proti mobilce S25.

Z.Chmelar