[HW] programovani v C51 Keil

Petr Stehlík petr.stehlik
Středa Březen 17 11:41:57 CET 2004

Mam dotazy tykaji ci se C51 od Keil.
Zkousim v evaluation verzi a me predchozi zkusenosti s C jou nulove.
Takze kdyby mi nekdo poradil budu rad. Nejlepe nejake priklady.

1)
Potrebuji vlozit kousek asembleru do kodu. Jde mi o presne casovani,
vygenerovani impulzu, presne delky a podobne.

Pokud pouziji:

    #pragma asm
        nop
 clr  p1.1
 nop
 nop
 setb p1.1
 nop
    #pragma endasm

Dostanu hlaseni:
Error 272: 'asm/endasm' requres src-control to be active

Co je treba udelat aby to zacelo fungovat, nebo jak to tam dostat
jinak, ale ne pres extern.

2)
Jak nadefinovat promenou typu bit a unsigned char
na konkretni adresu, v modelu small.

3)
Jak predat identifikaci bitoveho vystupniho portu z C do ASM souboru.
Mam nejake knihovny a chci je pouzivat z C

Konkretne v ASM je bitovy vystup, nadefinovanim v ASM muze byt urcena
konkretni noha.

 ASM

 .
 .
 .
 mov bitovy_vystup,c
 seb bitovy_vystup
 mov c,bitovy_vystup
 .
 .
 .

Jak nadefinovat v hlavnim programu "C" bitovy_vystup aby byla jeho
definice predana pro ASM soubory
A jak tuto prebrat v ASM souboru.
Zkousel jsem  to pres:

sbit bitovy_vystup=P1^1

ASM
extrn bit(bitovy_vystup)

,ale dostal jsem hlaseni ze neni definovan bitovy_vystup.

Predem dekuji za pomoc

petr.stehlik@atlas.cz