schema odkodovvace pri videokopirovani kazet

"Vojáček, Petr" petr.vojacek
Středa Březen 17 11:41:57 CET 2004

mam doma postaveny dekoder podle nejakeho starsiho AR, je tam
myslim Z80, epromka a nejake hradla. Muzu se podivat, ze ktereho
AR to bylo. Stavel jsem to tak pred 1,5 rokem a cena soucastek byla
okolo 600,- , oboustrannou neprokovenou desku jsem si nechal poslat
z Brna od Bucka.
			petr.vojacek@mora.cz