LCD a PIC

Martin Šanìk martin.sanek
Středa Březen 17 11:41:57 CET 2004

Dobry den pratele,
 pred nekolika dny jsem tu si dovolil tady rozpoutat
diskuzi na tema zobrazovani informaci na display. Bezelo to
jako Prevodnik BCD.
Posilnen mnoha dobrymi radami od Vas vsech jsem
se vrhnul do noveho vyzkumu. Opravdu jsem se pokousel
nastudovat PIC 16F873 jak psal p.Hanzal a je to opravdu
skvely svab. Ani ta cena neni az tak moc strasna (Asix Praha asi 270 bez DPH),
ale nemam programator.Ten stoji kolem 3500 i s dani a musim si na
nej nejdriv vydelat.To si myslim ale nevadi, protoze se to da skouset i s jinymi
typy. A tak se vracim ke sve stare 16C56.
Nastudoval jsem AN587 od Microchipu coz je pripojeni LCD driveru
k PICu. Nastudoval jsem taky z knizek od Ing Hrbacka Komunikace mikrokontroleru
s okolim a konecne jsem taky koukal do KTE 7/98 na Maticove LCD moduly.
Jeden by si rekl ze toho bylo az moc. Stejne tak i ja. Vybaven nejnovejsimi znalostmi
z oboru jsem se vrhnul do programovani.Stravil jsem na tom nekolik noci
a dni(proto ta dlouha odmlka) a vypadl program.Snazil jsem se pro
zacatek o neco hodne jednoducheho a tak jsem tam napsal Dobry Den.
Casovani a prubehy jsou udelane na 8 bitu BUS a pro jednoduchost ( ted uz)
nectu z displaye BUSY ale je tam smycka 40us.
ALE ONO TO NECHODI!!!
Po zapnuti se rozsviti vsechny znaky na display(tecky) a tim to skonci.
Skousel jsem prodlouzit casy na inicializaci, zasmyckovat program atd.

Uz dva dny.Nevi prosim nekdo co delam spatne nebo zda je na
tehle veci nejaky figl? Muzu poslat i ten zdrojak neni problem .Je to v MPLAB 4.xx.

Moc dekuju za kazdy namet

Martin