Vystupni specfikace sitovych karet

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:41:56 CET 2004

On Thu, 9 Dec 1999 Serych@Panska.CZ wrote:

> Pokud se pamatuju nizka uroven je nula a vysoka je neco mezi 3 az 5 V
> (koukali jsme jsme na to onehdy osciloskopem). Je to ale kod Manchester,
> takze podstatne jsou hrany (vzestupne a sestupne). Kdyz nejde frame je tam
> nula. Co se tyka kolizi, najdete si na webu popis metody CSMA/CD a urcite to
> najdete. Konkretne je na vstupu karty fazovy zaves, ktery se chyti na
> prijimany Manchester.  Podle me, kdyz se tam zacne mydlit neco, co neni ve

na zacatku paketu je asi 6byte 01010.. ktere zakoncuje misto 01 11 a tak
se pozna zacatek vlastnich dat. Ty 01010 slouzi zrejme k zasynchronizovani
onoho zavesu.

> fazi, tak to karta pozna. Ale tohle je uz jen moje fantazirovani.

Ja bych rekl ze posloucha zda je na dratu to co posila - kdyz posila nulu
a objevi se jednicka, tak se 'scuchli' . Kolizi detekuje vysilac aby vedel
ze ma opakovat - prijimac to pozna nejspis podle CRC ktere nesedi.

|                             petrsi@jcu.cz                              |