Adaptery

Kaspar@ceb.cz Kaspar
Středa Březen 17 11:41:56 CET 2004

>     Druhy tvrdi, ze nas pravni rad vubec nebere v uvahu napr. kusovou
> vyrobu. Podle nej se vsechno musi davat do statni zkusebny.

Nevim jak je to nyni, ale drive existoval jiny postup pro kusovou vyrobu.
Tim se v nekterych pripadech obchazel prodej pocitacu - tvrdilo se, ze se
jedna o ruzne konfigurace, pocty potom spadly do kategorie "kusova vyroba".

U tech adapteru mi jde hlavne o to, ze mohou byt urcite rozdily v nasich a
zahranicnich normach. Pokud tam bude ESC, budu klidnejsi jako dodavatel i
jako zakaznik. Predpokladam, ze i pripadny soud by k tomu prihlizel.

Pavel Kaspar

P.S. Jinak jsem posledni dobou trochu citlivejsi na reklamni vykriky
"Schvaleno zkusebnou" a vzdy si polozim otazku "Kterou ?".