[HW] Unixove utility na DOS

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 11:41:55 CET 2004

On Mon, 13 Dec 1999, Sula Milos wrote:

> jinak si nemyslim, ze to je pritazene za vlasy. Rozhodne se to DA !!! v
> Delphi stihnout za 5 minut, pokud mate samozrejme zkusenosti. A navic
> opravdu nevidim duvod proc si zaplacavat zbytecne disk unixem (ne ze bych
> proti nemu neco mel), ale kdyz uz uzivatel pouziva wokna, tak proc se trapit
> jeste napr. s linuxem.A navic graficke rozhrani aplikace pod windows se neda
> srovnavat s textovou konzoli v unixu ?!

Evidentne nevite o cem mluvite.
Krom toho instalacni balik Cygwin bez vyvojoveho prostredi ma neco
pres 3 MB, cili podstatne mene, nez Delphi.
Graficke rozhrani windows se opravdu neda srovnavat s unixem,
kazde je totiz k necemu uplne jinemu.

> P.S. Tak ja si udelam tech 5 minut a klidne to napisu (pokud jsem to teda
> dobre pochopil tak se ti jedna o prejmenovani urcite pripony u vsech souboru
> rekurzivne v urcitem adresari) - nebo jsem to spatne pochopil ? Jestli jo
> tak se predem omlouvam

Nevim, jak to presne puvodni autor myslel, ale Vas pristup mi
pripada zcela typicky jako windows only uzivatele/pseudoprogramatora.
Na takovou trivialni vec jako je zmenit priponu u souboru a to i
rekurzivne prece nepotrebuju psat program, ne? Pouziju nejaky filemanager.
(napr. FAR tohle zvladne s prehledem)

Nezanedbatelna je jeste jedna vec:
Nainstalovany unix shell + utility ma daleko sirsi pouziti,
nez jednoucelovy programek, ktery jednou pouziju a zahodim.
Tvrdim, ze za 5 minut proste NELZE napsat odladenou recyklovatelnou
utilitu - vim o cem mluvim, uz jsem podobnych veci programoval spoustu.

Sorry za offtopic, rad bych tuhle debatu ukoncil.

	Pavel Chromy