foto tr a dioda

Ondrej Puzman puzmano
Středa Březen 17 11:41:54 CET 2004

Co to znamena ze nechteji spolupracovat? Ja mam ty same (koupil
jsem je kdysi v GM).
Zkousel jsem merit ubytek napeti na tranzistoru, kdyz na nej
posvitim tou LEDkou a fungovalo to dobre. Nic vic jsem s tim
nedelal. Tedy chtel jsem sice stavet infracervenou zavoru, ale
nakonec jsem si to rozmyslel.
Problem byl akorat v tom poznat co je dioda a co tranzistor :-))
(oba maji pouzdro jako LEDka - ale jinou barvu)

                    Ondrej Puzman