vypocet paraboly

Karel Kozlik k.kozlik
Středa Březen 17 11:41:52 CET 2004

> Co si pamatuju jeste z prumyslovky (mechanika tam byla jen tak trochu),
> zatizeni vetrem se pocita 1000N/m2. Predpokladam, ze v dobe presyceneho trhu
> onen kamos nechce ty paraboly vyrabet, ale jen instalovat. Ja jsem vyrabel
> 60 cm parabolu k mikrofonu cca pred 20 lety. Tehdy vyzbrojen cerstvymi
> znalostmi deskriptivy jsem pomoci spagatu,dvou pripinacku a tuzky nakreslil
> sablonu. Tu jsem vyriznul z preklizky a pomoci sablony presoustruzil hromadu
> jilu. Na to 3 cm vrstvu sadry, na sadru po dobrouseni separator (pastu na
> [...]

no vyrabet ji uplne celou nechce, nejaky paraboly sehnal, ale ted jde o to
jeste tam nekam umistit antenu (nebo ozarovac nebo jak se to jmenuje),
takze bude potreba zjistit ohnisko a ja nevim co jeste sam se v tom
nevyznam.

Karel

Private: Strahov 8/141             icq: 22927079

E-mail:
 TCP-IP: kozlikk@fel.cvut.cz       AX.25:  ok1cpi@ok0pad.#boh.cze.eu
         ok1cpi@kufr.cz