C pro Atmel

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:41:52 CET 2004

Mozna jsem neco prehledl, ale '51 prece pouziva jednak relativni
adresovani, tomu relokace nevadi, potom ACALL a AJMP, ktere adresuji v
ramci 2K stranek, tem relokace o celociselny nasobek 2K take nevadi, pak je
tu LCALL a LJUMP, ty by se v kodu o velikosti do 2K snad nemusely
vyskytovat, no a nakonec ten zpropadeny JMP @A+DPTR. Tady je treba opravit
konstantu v DPTR. Automaticky relokator by snad nemel byt problem napsat,
netvrdim ale, ze to bude za tech diskutovanych pet minut.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/