C pro Atmel

bohus.tabak@philips.com bohus.tabak
Středa Březen 17 11:41:51 CET 2004

hmm, tak som to tu skusal a mam verziu keil c V 5.1, kt. preklada aj bez HW kluca,
teda skusal som iba jeden projekt;)) ale hex ma 15KB, takze to asi fakt ide

ked je zaujem, tak ju nahram do uschovne, ale ma to asi 8 MB

hoffmann@tc.cas.cz@SMTP@list.gin.cz on 16.12.99 10:55:14
Please respond to hw-news@list.gin.cz@SMTP
Sent by:	hw-news@list.gin.cz