Vstupy u AT89C52

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 11:41:51 CET 2004

>Narazil jsem na problem u AT89C52-24PC serie 9925
>Mam na portu P2.0 pripojen odpor 5K6 proti zemi a 1M0 proti +5V. Po
>pripojeni napajeciho napeti nebo po resetu se stava, ze na tomto vstupu

Setkal jsem se s tim kdysi u 89C1051 a nekdy pote jsem neco o tom
cetl na www.atmel.com. Blizsi info vam uz nereknu, ale vim stopro ze
se to chovalo uplne stejne, jak jste popisoval: po doteku sondy oscilo
to skocilo na spravnou hodnotu. V tom dokumentu myslim tvrdi neco
o kmitani. (zkuste tam schvalne dat kondik na zem)
Vic sem to neresil, protoze to nebylo potreba - bylo to v dobe
"otukavani" a odladovavani prvnich "slozitych" programu typu BLIKEJ S
LEDKOU, ....

Tomas Chvatal
ezopaci@mbox.vol.cz