SEC

Hruska Ladislav hruska
Středa Březen 17 11:41:50 CET 2004

Ahoj ,
vadny tranzistor jsem nahradil novym a monitor se chova asi takto ,po
zapnuti je slyset pritomnost VN a po vypnuti je slyset ze napeti klesne,ale
obrazovka presto po zapnuti zustane cerna (Monitor je SAMSUNG). Nevite v
jake casti monitoru mam ted hledat zavadu? Mam tocit tim trimrem na trafu
(screen),kdyz jsem menil pouze tranzistor?
Monitor opravuju poprve a musim se priznat ,ze v tom nemam moc jasno.

L.Hruska