name u Eagle

Jindřich Franc franc
Středa Březen 17 11:41:49 CET 2004

PaPouch wrote:

> Presne na tohle jsem taky narazil, kdyz jsem uvazoval, jestli pouzivat Eagle
> nebo ne.
>
> S pozdravem
> ing. Pavel Poucha
>
> Navstivte prosim nase stranky: www.pap-el.cz
>
> ----- P?vodn? zpr?va -----
> Od: Jara <51@seznam.cz>
> Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
> Odesl?no: 22. prosince 1999 17:48
> P?edm?t: name u Eagle

> ho

jedna z mo?nost? je nastavit velikost p?sma na 0.0001mm, pak nen? vid?t, sou??stka m? ale sv?j
n?zev, kter?m je identifikov?na p?i udr?ov?n? netlistu
Jind?ich Franc                    mailto:franc@elsaco.cz
ELSACO - Ing.Jindrich Franc       http://www.elsaco.cz
Polepska 724, 280 00 Kolin 4
tel.: +420 321 (7) 27 753
fax.: +420 321 (7) 27 759         m??ete mi ps?t i ?esky ISO-8859-2