Pipani

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik

From: Snail Instruments <snail@iol.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, December 22, 1999 3:24 PM
Subject: Re: Pipani

 >Jak programove vyresit pipnuti pri stisku klavesy u 51.

Casem se zde objevovaly dotazy, jak dekadicky odcitat, jak cist klavesnici a
ted jak pipnout. Protoze doufam, ze se uz dotycny tazajici uz neco z
programovani naucil a ted by si mozna rad zkonfrontoval sve reseni s jinym,
dal jsem na svoji stranku program na stopky, ktere to vsechno umi.Nepovazuji
se za kdovijakeho programatora a v dobe kdy jsem to psal, jsem prechazel ze
stare dobre 48 na 51 a cecko jsem se na tom programu ucil. Pokud nedelate v
cecku, muzete si prohlizet .LST soubor, coz je preklad ceckovskeho programu
do asembleru. Program pracuje v 10 ms casove smycce a co si jeste pamatuju,
pipnuti se muselo vejit do 10 ms intervalu. Protoze program je tesne spojeny
s hartwerem, je tam i schema v orcadu. Vse je na

www.mirnet.cz/vaelektronik/stopky.zip

Vlada Andel