Popis HPGL

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:41:49 CET 2004

S tou Aritmou jsem mel take problemy, ale pak jsem zujistil, ze nespravne
oznamuje plny buffer a vzhledem k tomu, ze se do nej stale ukladaji data,
zacnou zbesile blikat LEDky. Proto jsem to delal tak, ze jsem tisknul do
souboru a pak pomoci jednoducheho programku sypal do Aritmy tak, aby nedoslo
k preplneni bufferu.

Roman K.

PS Jestli se nepletu, tak Aritma nezname prikazy ignoruje ....