Vystupni specfikace sitovych karet

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 11:41:48 CET 2004

Date sent:      	Wed, 29 Dec 1999 09:57:49 +0100
Send reply to:  	hw-news@list.gin.cz
From:           	"Radek Benedikt" <benedikt@login.cz>
To:             	Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Subject:        	RE: Vystupni specfikace sitovych karet

> Date sent:      	Thu, 9 Dec 1999 19:08:56 +0100
> Send reply to:  	hw-news@list.gin.cz
> From:           	Petr Simek <petrsi@jcu.cz>
> To:             	Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
> Subject:        	RE: Vystupni specfikace sitovych karet
>
> Mel jsem trochu casu a tak jsem dopsal alespon prvnich par dilu o
> Ethernetu z hlediska hardwerare. Takze ty co nechteji cekat az to
> bude cele a objevi se to na HW serveru mohou nahlednout na
> domovskou stranku celeho projektu na http://8052.lphard.cz

Omlouvam se vsem co narazi na problem zvany VELKA/mala
pismena v nazvech souboru, na par mistech se tenhle problem
vyskytl a snazim se jej postupne likvidovat. Server mam na Unixu a
ten se snazi byt korektni, nicmene zdrojovy Web je na W95 a ten
na to kasle, takze pokud jej necham zkontrolovat, nenajde zadnou
chybu, ta vyleti az v ostrem provozu. Mam snahu cis chybove logy
a odstranovat zavady, prosim proto o trpelivost, popr. o mail, chyby
odstranim. Jinak by snad cela konstrukce mela byt zanedlouho i
na HW serveru, tam bude na rozumnejsi lince atd. Toto je vyvojova
verze,...

bye, Radek (benedikt@lphard.cz)