=?X-UNKNOWN?Q?Re=3A_P=F8etaktov=E1v=E1n=ED_procesoru?=

Josef Hlavac joe
Středa Březen 17 11:43:26 CET 2004

Strucne receno: vyssi napajeci napeti => strmejsi hrany log. signalu =>
vyssi mezni frekvence. Muzete si to vyzkouset s vetsinou CMOS obvodu a
slusnejsim osciloskopem. Jenom pozor aby to ten procesor teplotne
zvladnul, a doporucuji dukladne vyzkouset - muze se stat, ze nektere casti
procesoru pretaktovani nezvladnou.

-------------- Mailto: Josef "JOE" Hlavac <joe@hw.cz> -----------------
- Visit HW server, the Internet resource for electronics at www.HW.cz -