Přetaktovávání procesoru

Martin Gazo mgazo
Středa Březen 17 11:43:26 CET 2004

Mam starsi motherboard a da sa na nom nastavit akurat 2.5 V /3.3V.
Skusal niekto pouzit AMD K6-2 s takymto napajanim ?
Nechcel by som ho pretaktovat, bol by som ochotny ho aj trochu
"podtaktovat", chcel by som len vyuzit tu dosku.
Vyrobca to samozrejme nedoporucuje, ja by som nerad odpalil procesor,
ale
ked pretaktovana 350 bezi na 400 pri vacsom napajani, ako sa bude chovat
pri
vyssom napati (2.5 V) a pri nizsich frekvenciach ?
Moze mi niekto povedat ci to vydrzi ?
Ina moznost je upravit dosku aby dala namiesto 2.5 trochu menej.
Martin