[HW] Vadny spiderport

Kozák Ivan ikozak
Středa Březen 17 11:43:26 CET 2004

Ahoj zdravim vsechny.

Mam tady vadny SPIDERPORT T151 .Je z nasi fi. site ktera je cca 8 let stara . Ma rozbocovat na 15 vystupu ,
ale pracuji uz jen 3 vystupy. Domnival jsem se ze zavada bude v koncovych IO prevadecich TTL na RS232.
Po rozebrani a par pokusech jsem shledal ze se pletu. Port je osazen IO Z80-SIO/2 o kterem jsem
dosud nesehnal zadne informace . Jedna se o dvojity seriak. Soft. toho spaidru , ale po zapnuti
inicializuje jenom jeho polovinu nebo ho neinicializuje vubec . Ty vystupy jsou na 4 deskach a kdyz zmenim
adresy tak vystup ktery nesel jde a naopak. Nemate s tim nekdo skusenosti .Novy SPIDER stoji ke
100 000 Kc a je na nasi sit az zbytecne rychly. Nebo mne prosim nekdo poradte kde sehnat dokumentaci
alespon k tem IO Z80-SIO/2 abych vedel jak je ma ten Soft. nastavovat.

    Zatim Cau a dik za pomoc.

                    Ivan Kozak.   ikozak@post.cz