Oddeleni site

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:25 CET 2004

On Wed, 4 Aug 1999, skopalik wrote:

> Mam doma takle spojenych 8 PC (rozsah site je 320m),
> je tam server (Linux) a dva segmenty (jeden 90m, druhy 230), nasledne HUB.
> Pri jedne nedavne bource nam odesla jedna sitovka, ale jinak bez problemu.
> Je to pripojene na ruzne tronsformatory. Doporucuji uzemnit nosne ocelove lano
> ( pokud jste spojeni vzduchem). Prvni segment tam je asi 2.5 roku.

OK muze byt . Pokud ale spojite dva baraky a do jednoho z nich uderi blesk
primo, tak ta zem v tom baraku muze 'uplavat' i o tisic voltu. Pak uz by
to nemusela odskakat jen sitova karta. Fakt je ze je to osud a zalezi na
cene pripojenych zarizeni zda se pri te nizke pravdepodobnosti primeho
zasahu ma cenu investovat do dobreho galvanickeho oddeleni.

>  Skopalik

  Petr Simek