Oddeleni site

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:43:25 CET 2004

At 09:22 6.8.1999 +0200, Petr Simek wrote:
>On Fri, 6 Aug 1999, Vaclav Kadoun wrote:

>Za kolik sezenete bleskojistku ? Zajima mne to protoze mam nabidky okolo
>2-3 tisice a kdyz jsem si nechaval natahnout sit od nejake mensi firmy
>tak mi je dodali za 300. Ze pry to vyhodne nakoupili.

Tak to je asi super cena. Nevim kolik stoji, zatim me to nikdy nezajimalo. Poptam se ...

>Jenom pozor aby ty Vase hry umely fungovat pres router - ne vzdy to tak
>musi byt.

Tak na hry to teda v zadnem pripade nebude !!! Za prve na to nemam cas, za druhe me to nebavi. Jde spis o interni maily, mozna i trochu Inet, dalkove rizeni atd.

>Fakt ? No jo, ono na to musi byt povoleni - co ? Nakonec treba postavite
>IR pojitko na RS232/115200bps a muzete na to uverejnit navod :-)))

Coz o to, IR by se mi libilo nejvic, ale problem je v tom, ze mezi nama jsou stromy. Je fakt ze mam dobrou morotovou pilu ;-), nicmene stejne na bastleni IR trasy neni moc casu. Jak jsem tak cetl v konferenci, pokousi se o to vic lidi a asi to neni uplne jednoduche.

BTW:Nechceme jit vrchem pres ulici, ale naopak ( a ted se drzte), chceme ten kabel protahnout kanalem ;-) (docela dobra zvrhlost, ne ?). Uz jsme nasli i obetaveho cloveka, ktery to za par piv proleze a kabel protahne.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan