Oddeleni site

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:24 CET 2004

On Sat, 7 Aug 1999, Libor Kavan wrote:

> [...]

Nevzniknou potize s dalsimi zarizenimi pripojenymi k PC ? Muselo
by asi vsechno co je k PC pripojeno byt napajeno pres to trafo
a kazde stanoviste byt takto zabezpecene - neprakticke - navic
ztracite vyhodu uzemnene plechove bedny PC - co kdyz Vam tam nekdo
z jineho stanoviste pusti nejaky 'posun' a Vy se zrovna budete bedny
drzet a zaroven stat na vodive podlaze ? :-))

> I to by asi slo, ale zatim jeste nejsem uplne rozhodnut jestli TP nebo
> koax. Bojim se, ze se do tech 100m na TP nevejdu, existuji nejake
> repeatery jako na koax ? No a dal se mi trochu prestava libit routovani

Prece kazdy HUB je zaroven repeater - takovy ctyrportak za 1500 - mozna
se daji sehnat i za min - pochybuju ze repeater na koax bude lacinejsi.
Kazdopadne koax se lepe opravuje kdyz Vam ho nekdo prerve a daly se
sehnat i BNC karty na 300m.

> mezi koaxem a TP.

Routovani Vas vyjde na stejno jak mezi koax-koax tak koax-twist . Pokud
Vam jde jen o prevedeni media, tak si kupte HUB asi za 1500 ktery ma
jeden koax a ctyri twist porty a tim to muzete spojit. Router neni nutny
pro 4 PC ...

|                             petrsi@jcu.cz                              |