NOVINKY V KONFERENCI HW SERVERU

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 11:43:23 CET 2004

Vazeni

Mate celkem pravdu, ale problem tkvi v tom, ze cca 20 emailu denne pro lidim
kteri delaji opravdovy vyvoj ma smysl pokud je v nich alespon 1 zajimavy.
Netvrdim ze zde nejsou, naopak, musim vam vsem podekovat zato, ze se tu clovek
opravdu dozvi neco noveho, faktem ale je, ze ja sam ctu nonferenci zpetne
protoze na ni nemam vetsinou v realnem case dostatek casu.

Pokud se tyka rozdrobeni, nemyslim si, ze SERVISNI technika, popisujici ktery
brouk je treba vymenit ve videu XY aby se spravilo to a to lze nazvat drobenim
soucasne konference.

Pokud se jedna o amatery, asi mate pradu. Nicmene tu konferenci asi stejne
zalozime uz proto, ze pripravujeme stranky pro zacatecniky a chci jich tuto
konferenci na velmi slusne urovni usetrit.. (nic proti nim... jsem take
zacatecnik v mnoha vecech...)

Pro profiky ale asi zavedu jinou vec. Udelame "tydenni" prehledy "co zajimaveho
v konferenci HW serveru" a tyto vybrane informace pujdou do clanku na HW.cz a
directmailem zajemcum.
Myslim ze to je idealni reseni, narazi to ale nato, ze to nema kdo delat :-((((
- nehlaste se vsichni :-))
Jestli je mezi vami nekdo ochotny tohle delat (platit penezi mu to bohuzel
nemohu, ale skodny nebude) at se mi ozve emailem ale primo prosim - ne do
konference - REHAK@HW.CZ - diky

Hezky Den
                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@hw.cz