TNC51

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 11:43:22 CET 2004

Ahojte fsici,
  koncem cervna jsem se tu zminoval o tom, ze pacham jednoduchy TNC s
Atmelama. Paxem se tomu asi mesic nevenoval, jen jsem provozoval svuj
domaci vzorek a zjistil, ze uz je to asi natolik stabilni, ze to muzu
uverejnit. Coz timto cinim. (pisu sem, protoze se mi tu par lidi ozvalo,
ze by je to zajimalo...)
K nalezeni to je na ftp://server.ica.cz/pub/TNC51, zatim je tady
dokumentace (PostScript) a programy pro procesory. Vykresy desek jsou v
dokumentaci, ale dam je tam asi i zvlast (jako EPS).
Zdrojaky a podobny veci pridam asi zitra.
  TomM