CHIPTUNING u Felicie 1.6l .... na 60kW

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:43:22 CET 2004

dnes mi bylo dost zasvecenym clovekem prozrazeno, ze je schopnej za 10k
zaridit chiptuning na Oktavce 1,4 a dostat z toho motoru 60kW .
Pry je na to ten motor stavenej, ale kvuli nejakym nemeckym normam podle
kterych se nejaka silnicni dan nebo pojisteni ci co urcuje podle vykonu to
nemci drzi zamerne na tak nizkem vykonu. To je celkem zajimava vec