CHIPTUNING u Felicie 1.6l .... na 60kW

skopalik skopalik
Středa Březen 17 11:43:22 CET 2004


Vykon = otacky*kroutici_moment [W,rad/s,Nm]
Tedy maximalni vykon nemusi byt ani v maximu otacek a ani v maximu krouticiho 
momentu. Byva nekde mezi. Kroutici moment vetsinou pomalu stoupa s otackami
a pak prudce klesa. Pro konkretni motor je funkci otacek (znacne na nich zavisi).

	Skopalik

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	Petr Simek [SMTP:petrsi@jcu.cz]
Odesl?no:	12. srpna 1999 21:31
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	Re: CHIPTUNING u Felicie 1.6l .... na 60kW

On Thu, 12 Aug 1999, Snail Instruments wrote:

> >Ono to zvyseni vykonu je sice velice pekna vec ale je to celkem na nic 
> >protoze ty potrebujes zvednout KROUTICI MOMENT,to je to nejdulezitejsi,ten 
> >vykon je az druhej.Kamarad to ma v 1.3ce a akorat se to lip vytaci do otacek 
> >ale nejaky vetsi rozdil neni videt.
> 
> Opravte me, jestli se mylim, ale kroutici moment, otacky a vykon jsou v
> jednoznacnem vztahu - nelze menit jeden bez druheho. Tusim, ze maximalni

To bych rozhodne nerekl - kroutici moment snad primo s otackami nesouvisi.
Mel by zaviset na rychlosti spalovani/rozpinani paliva a rychlosti posuvu
valce. Nejvyssi bude nekde uprostred a bude klesat smerem k nizsim a
vyssim otackam. Vetsinou se u motoru vydzvihuje 'plochy' kroutici moment
tedy kdyz krivka kouticiho momentu v zavislosti na otackach neni
veprostred moc spicata.

> J. Hanzal

*------------------------------------------------------------------------*
|                          Petr Simek   APS JU                           |
|                             petrsi@jcu.cz                              |
*------------------------------------------------------------------------*
-------------- next part --------------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: not available
Type: application/ms-tnef
Size: 2898 bytes
Desc: not available
Url : http://nethouse.cz/pipermail/hw-list/attachments/19990813/a60c63f2/attachment.bin


Další informace o konferenci Hw-list