CHIPTUNING u Felicie 1.6l .... na 60kW
skopalik
skopalik
Středa Březen 17 11:43:22 CET 2004
Vykon = otacky*kroutici_moment [W,rad/s,Nm]
Tedy maximalni vykon nemusi byt ani v maximu otacek a ani v maximu krouticiho
momentu. Byva nekde mezi. Kroutici moment vetsinou pomalu stoupa s otackami
a pak prudce klesa. Pro konkretni motor je funkci otacek (znacne na nich zavisi).
Skopalik
-----P?vodn? zpr?va-----
Od: Petr Simek [SMTP:petrsi@jcu.cz]
Odesl?no: 12. srpna 1999 21:31
Komu: Multiple recipients of list
P?edm?t: Re: CHIPTUNING u Felicie 1.6l .... na 60kW
On Thu, 12 Aug 1999, Snail Instruments wrote:
> >Ono to zvyseni vykonu je sice velice pekna vec ale je to celkem na nic
> >protoze ty potrebujes zvednout KROUTICI MOMENT,to je to nejdulezitejsi,ten
> >vykon je az druhej.Kamarad to ma v 1.3ce a akorat se to lip vytaci do otacek
> >ale nejaky vetsi rozdil neni videt.
>
> Opravte me, jestli se mylim, ale kroutici moment, otacky a vykon jsou v
> jednoznacnem vztahu - nelze menit jeden bez druheho. Tusim, ze maximalni
To bych rozhodne nerekl - kroutici moment snad primo s otackami nesouvisi.
Mel by zaviset na rychlosti spalovani/rozpinani paliva a rychlosti posuvu
valce. Nejvyssi bude nekde uprostred a bude klesat smerem k nizsim a
vyssim otackam. Vetsinou se u motoru vydzvihuje 'plochy' kroutici moment
tedy kdyz krivka kouticiho momentu v zavislosti na otackach neni
veprostred moc spicata.
> J. Hanzal
*------------------------------------------------------------------------*
| Petr Simek APS JU |
| petrsi@jcu.cz |
*------------------------------------------------------------------------*
-------------- next part --------------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: not available
Type: application/ms-tnef
Size: 2898 bytes
Desc: not available
Url : http://nethouse.cz/pipermail/hw-list/attachments/19990813/a60c63f2/attachment.bin
Další informace o konferenci Hw-list