HW: LAB-51

plupinek@synthesia.cz plupinek
Středa Březen 17 11:43:22 CET 2004

Zdravim,

po mnoha letech bastleni v analogovych a digitalnich (klasickych) obvodech me
vyvoj dotlacil k tomu, abych si zacal neco s 51 radou. Postavil jsem a odskousel
SIMEPROM 32 za ROMce ZX Spectra, dosazel jsem LAB51 v. 5.0. No a nevim, jak dal.
Mohl by mi nekdo ze znalcu programovani jednocipu alespon 1 Hz rozblikat LEDku
na vyvodu T1. Uvital bych komentovany vypis pro uplnyho blb... (zacatecnika) a
prelozeny soubor, ktery nacpu do simulatoru (abych mel jistotu, ze mi chodi HW).
Piste na muj  mail nebo pokud si myslite, ze by to mohlo zajimat i ostatni, tak
to dejte do konference.

Dekuji mockrat.

Petr.