Kulovy blesk

Milan Palicka mpalicka
Středa Březen 17 11:43:22 CET 2004

Date sent:      	Thu, 12 Aug 1999 21:28:54 +0200
Send reply to:  	hw-news@list.gin.cz
From:           	"Dee Jay" <mrdeejay@atlas.cz>
To:             	Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Subject:        	Kulovy blesk

> Zdravim konferenci
>
> je mi sice jasne ,ze tema "kulovy blesk" bude nekterym zucastnenym proti
> srsti nicmene pote co sem opet shlédl totalne zdevastovane el.rozvody a k
> nim pripojene spotrebice - napadlo me zeptat se zda se s timto ukazem
> setkali a zda ma nekdo tip jak se pripadnemu utoku "kulace" na
> el.instalaci branit.
>
> za kazdou odpoved dekuji.

Asi Vas zklamu odpovedi, ze chovani a podstata kuloveho blesku
zatim nejsou dostatecne prozkoumany. Donedavna se jeste nasli i
tzv, renomovani vedci, kteri v existenci kuloveho blesku ani neverili
! Takze co se ochrany pred kulovym bleskem tyce - myslim ze jeste
nic takoveho nikdo nevymyslel. (Nejsem vedec - jen pisu podle toho
co jsem cetl a videl v TV).
Milan Palicka